Sammen om sundhed tæt på

Giv dine input til det nære sundhedsvæsen i Horsens

Udgivet: 28. juni 2026 kl. 10:09

Nærsundhedsplanen er sundhedsrådets lokale planlægningsværktøj og skal beskrive omstilling og udbygning af det nære sundhedsvæsen, herunder hvordan hospitalerne understøtter behandling tæt på borgerne.

Borgere i Horsens inviteres til at give input til fremtidens nære sundhedsvæsen

Regionshospitalet Horsens inviterer borgere, patienter, pårørende, fagpersoner, foreninger og andre interesserede til workshop om udviklingen af det nære sundhedsvæsen i Horsens.

Tema for workshoppen er det "Gode, sammenhængende og sikre forløb" og sætter fokus på, hvordan sundhedsforløb kan blive mere sammenhængende, trygge og sikre for borgerne.

Deltagerne får mulighed for at dele erfaringer, perspektiver og idéer til, hvilke indsatser der bør prioriteres i det lokale sundhedsvæsen.

Inputtene fra workshoppen skal bruges i arbejdet med Nærsundhedsplanen for Horsens-området.

Planen skal bidrage til at omsætte sundhedsreformen til konkrete løsninger tættere på borgernes hverdag.

Det socialdemokratiske medlem af regionsrådet, Michael Maaløe, vil være til stede ved workshoppen og glæder sig til at modtage dine input til det videre arbejde. 

Der er ingen tilmelding - du dukker bare op.

Workshop i Horsens
Dato: 7. september
Tid: Kl. 17.00-18.30
Sted: VIA Campus, Horsens

08A1185 Edit